Für die PC-Version von "The Witcher 3: Wild Hunt" ist der Patch 1.03 erscheinen. Die Konsolen sollen in Kürze versorgt werden.
CD Projekt hat für "The Witcher 3: Wild Hunt" den Patch 1.03 veröffentlicht, zumindest auf dem PC. Enthalten sind Verbesserungen bei der Performance (Cutscenes und Gameplay) sowie der Stabilität. Ausserdem funktioniert Nvidia Hairworks nun reibungsloser und SFX-Verbesserungen sind ebenfalls an Bord. Anbei lest ihr die Patch-Notes mit allen Anpassungen.
Patch-Notes für Version 1.03:
- Improves stability in gameplay and the UI
- Improves performance especially in cutscenes and gameplay
- Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
- Improves Nvidia Hairworks performance
- Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
- Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
- Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
- Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
- Improves menu handling
- Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
- Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
- Generally improves world map focus
- Improves input responsiveness when using keyboard
- Corrects some missing translations in the UI
- Corrects an issue in dialogue selections
- Rostan Muggs is back
- Minor SFX improvements
Der Patch für die Konsolen-Versionen soll in Kürze folgen. Zuletzt war von 600 Anpassungen im neuen Patch die Rede. Das war leider ein Missverständnis. CD Projekt hat sich dabei auf den Day-One-Patch bezogen.