Battlefield 2

Erster Patch ist da!

News NULL

Nachdem gestern bereits die aktualisierte Version der Server-Software veröffentlicht wurde, ist heute die neue Version für alle Client Versionen verfügbar.

Mit dem 13 Mb schweren Patch wird vor allem, der bis dato sehr nervige Serverbrowser überarbeitet, welcher nun mehr Komfort bietet und nun in der Lage sein soll mehr Server zu finden. Ausserdem wurden von Dice kleinere Fehler ausgemerzt. Hier ein Ausschnitt aus dem offiziellen Changelog:

  • Fixed in issue that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.
  • Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.
  • Fixed an issue with increasing performance degradation on servers.
  • Fixed a problem with shader caching on client/host : after the first map in a rotation, shaders would be loaded on the fly during gameplay.
  • Fixed a crash with rebinding LMB
  • Fixed a problem that caused environment mapping to not appear on reflective surfaces.
  • Fixed a crash that happened when a client picks up a kit that doesn't exist anymore.
  • Fixed a problem with AI when the game was paused for a long time: bots would become unresponsive and also shoot more accurately.
  • LOD distances tweaked on certain objects.

    Die Patchversion 1.01 könnt ihr euch, wie bekannt, bei den Links herunterladen.

Links zur Meldung

Kommentare